DAG 11 - Universal Studios Orlando

31 augustus 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Heerlijk geslapen in ons hotel The Point Orlando. We hebben de wekker vroeg gezet want vandaag staat Universal Studios op het programma! We hebben nog geen kaartjes gekocht dus doen dit via de website: undercovertourist. Dit scheelt ongeveer 50 euro met de reguliere ticketprijzen. We kopen een 1 day park-to-park ticket. Er zijn twee parken namelijk Universal Studios en Islands of Adventure. De parken zijn met elkaar verbonden door middel van The Hogwarts Express (trein van Harry Potter). Een tweede dag zoveel lopen zit er voor Britt niet in.

We ontbijten bij Starbucks en gaan naar het eerste park Universal Studios. In de studio's heb je constant het gevoel dat je dat je op een filmset staat. Je wandelt er tussen de decors van verschillende films en tv series en in het pretpark zijn spannende attracties als the return of the Mummy, bioscopen met Shrek in 4D en spectaculaire shows zoals een horror make-up show. Univers studios Niet te vergeten een achtbaan of beter gezegd een echte thrillride. Britt weet niet of ze moet huilen of lachen.

Je kijkt je ogen uit. Alles is zo perfect uitgedacht! Als we bij Harry Potter aankomen is het plaatje helemaal compleet. Je waant je meteen in een van zijn films. Met de Hogwarts Express worden we naar het andere park gebracht. We komen uit bij Islands of Adventure met onder andere  Zweinstein en Jurrasic Park. Iedere wereld heeft een eigen thema en eigen attracties. De een mooier en spectaculairder dan de andere. In 2014 zijn wij ook in Universal Los Angeles geweest. Niet alles was nieuw maar daarom niet minder leuk!

ZweinDe thermometer heeft vandaag 34 graden bereikt maar we hebben geen moment geklaagd. We hebben een souvenir drinkbeker gekocht die je de hele dag door kan vullen. Stay hydrated. De lievelingsattractie van vandaag.... moeilijk. Alles was speciaal. Studios

Het lopen heeft voor Britt zijn tol geëist en het is nu echt tijd om de dag af te sluiten. Weliswaar in stijl: met sushi! Hier hadden we zo'n zin in na al dat Amerikaanse eten. Morgen gaan we waarschijnlijk de oostkust opzoeken (Daytona beach). Hopelijk hebben we ons enthousiasme voor dit park een beetje op jullie kunnen overbrengen. Een trip naar LA of Florida: bezoek Universal Studios. We'd loved it.

1. Ellen:
    31 augustus 2017
    Wat een leuke reis maken jullie!!!!!
  2. Britt:
    31 augustus 2017
    Ellen, leuk dat je mee leest! En onze familie die al 11 dagen trouw leest. Dikke kus