DAG 15 - Miami / Home

4 september 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Het is zondag, de aller aller laatste dag van onze vakantie en trip naar Florida. Wat blijft Amerika toch een maf, divers en prachtig land. We hebben twee weken genoten van de Sunshine State (de regen laten we achterwege). We hebben maar liefst 1200 mijl gereden in 35 uur, omgerekend 2000 km. Bram had er zelfs moeite mee om de huurauto in te leveren!

We hebben in 8 verschillende hotels geslapen. Miami, South Beach, Key West, Key Largo, Everglades, Naples, St. Petersburg, Clearwater, Orlando, Daytona en Fort Lauderdale zijn een greep van de plekken die we hebben bezocht.

Nog een aantal feitjes voor jullie op een rij:
- Favoriete hotel --> Pelican hotel South Beach
- Mooiste attractie --> Zweinstein in Universal Studios
- Aantal uren vertraging --> 6
Love

Morgen gaat het normale leven weer beginnen en hebben we prachtige herinneringen om nog lang over na te praten. We zullen jullie vast nog lastig vallen met meer foto's en video's!

P.S. We hebben genoten van jullie reacties iedere dag!