DAG 9 - St. Petersburg / Clearwater beach

28 augustus 2017 - Saint Petersburg, Florida, Verenigde Staten

Vandaag was geen spannende dag. We beginnen met een ontbijt in ons Hollander Boutique hotel. Voor Bram french toast met aardbeien en voor Britt pancakes met appel en walnoten. Britt krijgt telefoon van de reumatoloog met de uitslag van de mri scan. Helaas zit er een ontsteking in de voet, die zijn weg nog niet naar buiten vindt. De reumatoloog noemt het een geval dat zij ook nog niet eerder heeft gezien.. Die Britt is me ook een geval apart! Volgende week worden de oplossingen besproken.

Ondertussen regent het buiten. We besluiten toch om de heldere lucht tegemoet te rijden. Zwemkleding aan en gaan. We komen uit bij Clearwater beach en zoeken een Bram Clearwater beachplekje op het witte zandstrand. BeachHet is droog en af en toe komt zelfs de zon een kijkje nemen! We hebben een hele gezellige middag. Als we even in de zee zijn wordt onze tas (met zak chips) aangevallen door een stel meeuwen. Vregge beesten!

We krijgen honger en gaan terug naar de auto. Enkele minuten later begint het te stortregenen. Perfect getimed. We stoppen onderweg bij Applebees, dit is ons de vorige keer erg goed bevallen. Laat het nu net happy hour zijn met alle burgers voor 7 dollar. Dit wordt flink sporten thuis! Oh nee, Britt moet nog rusten..

Het plan was om terug te gaan naar het hotel maar de winkels nodigden ons uit om naar binnen te gaan. We zijn gek op Marshalls, merken voor een prikkie. We hebben allebei wat leuke aankopen gescoord. Het weer MOET vanaf morgen beter zijn want er mag niet meer geshopt worden.

Nogmaals vandaag was geen spannende dag! We hebben nog een laat diner voor twee bij Denny's (duh) en dan is het langzaam tijd om naar bed te gaan. Als het morgen droog blijft willen we een speciale activiteit gaan doen. To be continued!
Britt Clearwater beach

1. Ger Raaimakers:
    29 augustus 2017
    zo leuk om jullie elke dag te volgen
    wij duimen voor Britt dat alles goed komt gr Marianne xxx
  2. Irene:
    29 augustus 2017
    Hou de moed erin . Toch al behoorlijk bruin zeg !!!
    Geniet van ..en met elkaar!! ;) xxx