DAG 3 - Miami South Beach

22 augustus 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Britt Wynwood Walls

De jetlag begint nu toe te slaan. Britt kan niet meer slapen en dit betekent dat Bram's nachtrust ook over is. We staan op om de zonsopkomst te bekijken. Veel mensen zijn aan het rennen of sporten op de boulevard. Later op de dag is het hier veel te benauwd om actief bezig te zijn. We ontbijten op het terras van ons hotel. Voor Britt het zoete ontbijt(je) met pancakes en fruit en voor Bram een omelet gevuld met vanalles en nog wat. Je moet er maar zin in hebben om 08:30!

De weersverwachting voor vandaag is minder. Kans op regen en gedurende de dag bewolkt. We besluiten om van de zon te genieten zolang het nog kan en gaan naar het strand. Het is bloody hot en na twee uurtjes bakken is het mooi geweest. We gaan terug naar de kamer om de badkleding om te ruilen voor een nieuwe outfit. We bestellen een uber en rijden naar Wynwood. Bram Wynwood Walls

Voor velen is dit de leukste wijk van Miami: Wynwood Art District. De wijk is gevuld met eindeloos veel mooie muren die bekleed zijn met street arts. We komen hier zeker nog terug aan het einde van onze trip om nog meer van de 70 Art Galleries, boutiques, antiek winkels, gezellige barretjes en heel veel street art te ontdekken! Onze lunch is weer Mexicaans, dit keer bij Cosy Taco.. voel ik hier een nieuwe vakantiebestemming aankomen?

We hebben een boottocht geboekt voor de avond. We genieten van het beste uitzicht op Miami tijdens een 90 minuten durende rondvaart met gids door Biscayne Bay. We varen langs de strandvilla's van Millionaire's Row (huis van Gloria Estefan, Will Smith en de uitvinder van de viagapil) en zien schepen de haven van Miami uitvaren. Een gezellige boottocht waar wordt gedanst en gedronken. Toen de zon onder ging gaf dit een prachtig zicht op de skyline van Miami.

Vandaag hebben we ontdekt dat Miami ontzettend veelzijdig is. Van zon, zee en strand naar hippe wijkjes maar ook het financial district hebben we gezien. Morgenvroeg gaan we de huurauto ophalen bij Alamo en rijden we naar Key west. We besluiten daarom om niet op stap te gaan en het gezellig te maken op de hotelkamer.

It was a lovely day. Tot morgen!

1. Hubertus:
    23 augustus 2017
    Bij Telegraaf kunnen we altijd een enthousiaste reisreporter gebruiken. En nog fotogeniek ook!! Have fun and keep us posted.
  2. Nicole:
    23 augustus 2017
    Wynwood lijkt mij idd ook super, trouwens dansje op de boot was Brittie. Verheug mij alweer op t volgende iedere keer leuk geschreven reisverhaal. Kus van ons xxxx
  3. Britt:
    24 augustus 2017
    Heel leuk dat jullie zo enthousiast mee genieten!