DAG 1 - Keulen-Bonn naar Miami

20 augustus 2017 - Keulen, Duitsland

DAG 1 - Klaar voor vertrek!EINDELIJK! Het is zondagochtend 20 augustus. Britt is vroeg voor de wekker wakker. Ze staat te popelen om te vertrekken. De paklijst is al zo'n 100 keer gecontroleerd. Bram staat ondertussen rustig de broodjes te smeren voor onderweg.

Koffers in de auto. Vliegtuigoutfit aan en klaar om te gaan! We zijn op tijd bij Parkshuttle24 om de auto te parkeren (aanrader). We worden naar het vliegveld van Keulen gebracht en kunnen gelijk de koffers afgeven bij de incheck-balie. Vraagje: waarom lijkt het bij iedereen altijd zo langzaam te gaan en verloopt het bij ons zo voorspoedig??

Kortom een vlekkeloos begin. Nu kunnen we rustig de door Bram uitermate heerlijk gesmeerde broodjes opeten. De tijd vliegt waardoor we meteen kunnen boarden. Het is 13:30 en dan begint de vliegreis naar MIAMI BABY!

Eenmaal in het vliegtuig nemen we plaats op onze gereserveerde stoelen 18D en 18E. Het vliegtuig is klaar om te vertrekken en wij zien een hele rij vrij bij 'more comfort' (90€ extra per persoon). Bram en ik kijken elkaar aan.. zullen we? Eerst vragen of gewoon gaan zitten?

Niemand kijkt en het duo gaat fijn zitten bij more comfort. Totaal niks voor Britt dit met haar lawfull mind. De reis dus met extra beenruimte kunnen uitzitten en om 18:00 lokale tijd geland op Miami Airport.  Met onze uber genaamd Jesus (privé taxi) naar het eerste hotel: Doral Inn Suites.

Een hele suite met keuken en woonkamer voor ons alleen. Even opfrissen en dan een stuk lopen naar een Mexicaanse eettent genaamd 'Chili's'. We nemen allebei een voorgerecht  en dat is ruim voldoende! De mensen om ons heen bestellen vrolijk drie gangen.. typisch Amerikaans. We lopen tot slot nog een rondje Wallmart en kijken onze ogen uit. Het valt op dat zeker 80% hier Mexicaans is.

Terug bij het hotel is het tijd om te gaan slapen over de mooie eerste indrukken. Tot morgen!

1. Hubertus:
    20 augustus 2017
    Het is werkelijk niet te geloven! Dat tikt maar door over de voorpret nog voordat de vlieger in de lucht is:-) Leuke foto trouwens.
    En als jullie dit lezen dan zijn jullie save and sound in Miami, my little baby...
  2. Britt:
    Sweet message Daddy xxx
  3. Hubertus:
    21 augustus 2017
    Hoop dat jullie lekker hebben geslapen en niet met een bang hart, nadat jullie Eurowings voor € 180 hebben opgelicht:-) Succes met de verhuizing naar Miami Beach!
  4. Ger Raaimakers:
    21 augustus 2017
    Super leuke vakantie jullie twee genieters ,(oplichters ) hahahaha maak er maar wat mooi's van
    Groetjes Marianne en Ger.
  5. Nicole:
    21 augustus 2017
    Goed te lezen dat alles goed is gegaan, genietuuuuu xxxc
  6. Jelle:
    21 augustus 2017
    Haha even de vliegmaatschappij oplichten, zeer relaxt.
    Heel veel spass nog in Amerika en is echt een leuke foto trouwens!!